čtvrtek 23. dubna 2015

Cardabilities Sketch #121

Díky Ireně, velké propagátorce Cardabilities, jsem se nechala nalákat a pustila jsem se do svého prvního přání podle sketche.


Od kamarádky jsem k Vánocům dostala krásnou zásilku kartiček, a teď se báječně hodily. Posloužily jako základ pro svatební přání.


Předloha http://cardabilities.blogspot.cz/2015/04/sketch-121-design-team-reveal.html


Podkladový papír s puntíky jsem zjemnila vellumem a orámovala ručním šitím.
Přání jsem doplnila krajkou, saténovou stužkou a kovovými komponenty od Stoklasy, razítkem "Gratulace" od KETY a "True Love" od KaiserCraft


Doufám, že se bude líbit. 
Děkuji za Váš čas a přeji krásný večer!
Hanule

8 komentářů:

  1. Krásné barvy, zajímavé provedení. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvy, zajímavé provedení. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani skvěle sladěno, krásné přání! Moc děkuji, že jsi do toho šla s Cardabilities!

    OdpovědětVymazat
  4. Great interpretation of the sketch............thank you for playing along at Cardabilities.

    OdpovědětVymazat