neděle 10. ledna 2016

Papercards.cz challenge 6.

Vítám Vás tu v novém roce 2016. 
Doufám, že bude pro nás všechny, nejen scrapbookově, úspěšný!

Vánoční výzvu Papercards jsem nestihla, ale první lednová už nemůže chybět. :-) 


Krásnou předlohu opět připravila KETA.



Kromě bílého základu jsem na přání použila papír od Simple Stories (Say Cheese sada 6x6), pauzák a razítko od KETY. 


Výsek je dárek ze scrapbookového srazu v Liberci. 


Děkuji za nahlédnutí a přeji krásnou neděli!
Pokud máte chuť se výzvy zúčastnit, tak máte ještě pár dní čas!
Hanule

2 komentáře:

  1. Přáníčka nejsou úplně moje parketa, proto obdivuji Tvůj elán a píli :-). Škoda, že nemám v dohledné době žádné výročí ;-), tohle je moc pěkné, styl a barevnost, jakou mám ráda. Tak ať udělá hodně radosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani za komentář. Přáníčka jsou pro mě tréninkem, abych nezapomněla jak se scrapuje, do doby, kdy budu mít čas a elán na nedokončená alba :-) A že jich je a i těch nezapočatých .-)

      Vymazat