sobota 16. ledna 2016

Project Life září 2015

Nevypadá to :-), ale skoro nemám skluz!!! Chybí mi jen prosinec! Jupí! 
Jsem moc ráda, že jsem se do PL pustila. 
Klasická scrapbooková alba v reálném čase dělat nedokáži - poslední mám hotové z roku 2010!

Můj první rok s PL, byl tak především rokem hledání. Září je toho živým důkazem. Opět jsem si vytvořila vzorované kartičky pomocí šablon, a přesvědčila se, že to není ono (pro mne a v tuto chvíli). :-) 

A tak říjen a listopad bude jednobarevný. 


Úvodní kartička je doplněná citátem a vlaječkami vystřiženými z jiné PL kartičky. 




Nápisy jsem tentokrát razítkovala. A prakticky vyzkoušela, že tento velký formát nadpisů mi příliš nevyhovuje. 




Poslední možný den jsme stihli i výstavu krásných fotografií Steva McCurryho. Silné fotografie s příběhem. Vstupenku a prospekt jsem vložila mezi fólie a jako "vazbu" jsem použila stránku nevyužitého kalendáře. 


Na druhé straně jsou k vidění kromě nepostradatelných razítek KETA i chipboards od Scrapiniec. 


Na druhé straně jsem použila kromě nepostradatelných razítek KETA i chipboard od Scrapiniec. 




Děkuji za nahlédnutí!
Krásnou neděli přeji!
Hanule

2 komentáře:

  1. Mně se tvůj PL líbil, Hani, co jsem jen stačila rychle prohlédnout u kafe ;-). Přijdou mi ty Projekty hodně soukromé a po pravdě mě ani nebaví je číst, stačí mi obrázky. Líbí se mi, že to máš prostě jiné, nejsem přívrženec prefabrikovaných kartiček, které mají všechny. Snažím se už roky o svůj osobitý PL, zkoušela jsem kapsy A4 ( jsou to fólie na zakládání pohlednic ) , pak dvacítkové stránky, ale letos se zase vracím ke kapsám, je to rychlejší. Budu střídat pohlednicové 10x15 a tyhle na hokejové kartičky, u tebe se mi líbily. PL fandím, jsou to kroniky a protože je nějakým způsobem dělám už drahně let, dovedu s tímto odstupem ocenit jejich vypovídací a vzpomínkovou hodnotu, je skvělé se k nim vracet. Držím ti palce, ať se ti daří a skluz máš co nejmenší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc Hani za komentář!

    OdpovědětVymazat