neděle 6. listopadu 2016

Papercards.cz challenge 26. - První Vánoční

Všude kolem se začínají objevovat vánoční ozdoby a přání. 
Já to ale nějak na povel neumím. Tak jsem se zkusila "hecnout" a nechat se inspirovat novou výzvou od Papercards.cz
Šlo to ztuha, ale nakonec se snad podařilo. 


Použila jsem všechny svoje oblíbené materiály, pomůcky a techniky: razítka Artemio a KETA; Distress Ink, akrylovou bílou barvu,...


Pozadí jsem udělala pomocí šablony, nejprve jsem přes ní nanesla bílou barvu houbičkou na make up, kterou jsem po zaschnutí lehce kolorovala stejnou technikou  Distress Inkousty. Rámeček je vyříznutý z bílé čtvrtky, oinkoustovaný a zašpiněný bílou barvou.  



A zde již originál předlohy od KETY a Papercards.cz: 


Pokud byste se chtěli zůčastnit, pravidla a vše potřebné najdete ZDE.

Děkuji za nahlédnutí!
Krásný večer všem!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat