pondělí 12. prosince 2016

Diář 2017 - Kloboučník v černé

Jak jsem již mnohokrát psala, mám zvláštní přátele se zvláštními přáními. Tentokrát si kamarádka přála černý diář s tímto obrázkem Kloboučníka z Alenky v říši divů.



Obrázek jsem upravila do požadované velikosti a vytiskla. Vzhledem k tomu, že mám inkoustovou tiskárnu, přetřela jsem ho Gel mediem od Rangeru, abych ho ochránila proti oděru.  A aby to nebyla taková nuda, ale punk ;-) udělala jsem mu borduru z rokailových korálků.




A pak následoval již známý postup, potáhnout desky scrapbookovým papírem - v tomto případě v černé barvě.
Vytvořit vnitřní desky - i tentokrát jsem sáhla po šabloně Kruhy od Rangeru, ale barevně jsem je přizpůsobila obrázku.




Definitivní zdobení obstaralo bílé gelové pero... a je hotovo!


Doufám, že se bude líbit!

Děkuji za nahlédnutí!
Přeji příjemný den!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat