úterý 10. ledna 2017

Papercards.cz CH30. - Venkovské přání

30. chalenge od Papercards.cz mi dala zabrat. Dlouho trvalo, než přišel nápad jak rafinovaný sketch od KETY uchopit. Nakonec vzniklo přání ve venkovském stylu. Rodilo se v bolestech. Některé věci bych nakonec udělala jinak. Ale je to mé dílo, tak ho mám ráda a vše je umělecký záměr. .-)


Zapeklitá předloha od KETY:


Použitý materiál:


Jako základ jsem použila jednu bílou čtvrtku a vzorovaný papír z malé sady Fabulous od Simple stories. O ostatní se postarala razítka a Distress inkousty. Country life sadu jsem vyhrála na Papercards.cz před nějakým časem, je nádherná. Silikonová razítka jsou od Artemia. 


Ráda používám 3D čtverečky - takže mrkvičky i strom jsou plastické. 


Původně jsem chtěla přání obšít, ale nakonec jsem si ze vzorovaného papíru nařezala tenké proužky, které jsem oinkoustovala a na závěr, aby to nebylo tak fádní i orámovala mikrofixem. 
Pro mě osobně většině projektů orámování dodá šmrnc. Ale chápu, že vyznavačky tzv."čistých stránek" by se mnou nesouhlasily. 

Pokud máte chuť vytvořit vlastní verzi předlohy a soutěžit o super ceny, ještě to stihnete. Ceny jsou tentokrát opět velmi lákavé. Všechny podrobnosti naleznete zde: Jubilejní 30. chalenge Papercards.cz 

S přáním krásného večera
Hanule

PS: Pokud byste měli náladu nechat mi tu komentář (zpětnou vazbu), uděláte mi velkou radost.
Děkuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat